اسلایدر

بیوگرافی از رابین ون پرسی
','','resizable=1,scrollbars=1,width=300,height=300,top=100,left=100,status=1,menubar=1,toolbar=1,location=1,directories=1');return false;">


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات
تاریخ : سه شنبه 25 آذر 1393
بازدید : 652
نویسنده : مسعود

http://curio.persiangig.com/%D8%A2%D8%B1%D8%B3%D9%86%D8%A7%D9%84%207.jpg


آرسنال
رابین در 17 می 2004 به آرسنال رسید تا پله های پیشرفت را با سرعت طی کند . به راستی در آرسنال وی به یک باره شکوفا شد . در کنار هم وطن خود دنیس برکگمپ توانست بازی های خوبی ارائه دهد و پله پله تا تیم اصلی پیش رفت . مبلغ قرار داد ون پرسی 75 . 2 میلیون پوند بود چیزی حدود نصف مبلغ درخواستی فاینورد یعنی 5 میلیون پوند . ونگر در مصاحبه های ابتداییش در مورد رابین اعلام کرد وی می توان به عنوان هافبگ چپ و بازیکن بازی ساز بازی کند . اما وی در پست مهاجم چپ و مهاجم مرکزی کاربرد بیشتری دارد . رابین بیشتر فصل اول حضور خود را روی نیمکت سپری کرد و اولین بازی خود را در 27 اکتبر برابر منچستر سیتی انجام داد . در نهایت این فصل نیز با فراز ها و نشیب هایش برای رابین به اتمام رسید و حاصل این مدت حضور وی در آرسنال 10 گل در 41 مسابقه بود . سپس فان پرسی در ادامه حضورش در آرسنال موفق شد جایزه بهترین بازیکن ماه نوامبر را در 2005 ازان خود کند جایی که توانست 8 گل در 8 شروعی که داشت برای آرسنال بزند . در همین احوال بود که قرار داد جدید 5 ساله دیگری با رابین امضا شد تا رابین را سال های بیشتری در امارات نگه دارد . این قرار داد تا 4 ژانویه 2011 اعتبار داشت . اما دو روز پس از عقد این قرار داد ون پرسی دچار یک شکستگی در ناحیه انگستان پا شد و مصدومیت بی موردی را برای وی حاصل کرد . مصدومیتی که در بازی جام حذفی برابر کاردیف رقم خورد . همین امر نیز در نهایت باعث شد رابین در فینال 2006 برابر بارسلونا حضور نداشته باشد . در آن روز مصدومیت های مهاجمان باعث شد آرسنال با سیستم تک مهاجم هانری به مصاف بارسلونا برود .
اما سال 2006 - 07 ون پرسی با گل بسیار زیبای خود برابر چارلتون اتلتیک تحسین همه را بر انگیخت . گلی که ونگر آن را بهترین گل تاریخ و بی بی سی نیز بهترین گل ماه سپتامبر انتخاب کرد . این فصل نیز برای رابین در نهایت با 13 گل زده به پایان رسید . در فصلی که بی فروغی هانری تیم را مکان های پایین رساند .
سال بعد و با خروج تیری هانری از آرسنال نگاه ها بیشتر به ون پرسی رفت . رابین به عنوان مهاجم اصلی تیم آرسنال وظیفه سختی را پذیرفت و باید بازی های بسیار خوبی برای تیم انجام می داد تا خلا کاپیتان جدا شده احساس نشود . رابین که شروع بسیار خوبی در این فصل داشت موفق شد در 10 بازی لیگ 7 گل برای تیمش به ثمر برساند اما مصدومیت بی موقع زانو در تیم ملی باعث شد رابین 2 ماه از میادین دور باشد . رابین در 12 دسامبر دوباره به تیم بازگشت و در پیروزی برابر استوا بخارست نقش داشت اما تا برگشتن رابین به اوج آمادگی فرصت زیادی نیاز بود . البته در این زمان درخشش ادواردو کم تر خلا رابین را نشان داد ولی با مصدومیت ادواردو دیگر آرسنال توان گذشته را در خط جلو نداشت .
رابین سال 08 - 09 را با پیروزی 3 - 0 برابر نیوکاسل شروع کرد . رابین پنجاهمین گل خود در آرسنال را توانست در بازی برابر تاتنهام به ثمر برساند . بازی که در نهایت با تساوی 4 - 4 به پایان رسید . با مصدومیت کاپیتان فابرگاس نیز رابین موفق شد بازوبند کاپیتانی آرسنال را در جام حذفی و در بازی برابر پلی موث به دست ببندد . رابین بازی های بسیار درخشانی با آرسنال در ژانویه 2009 انجام داد و در حالی که همه انتظار داشتند وی به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب شود ویدیچ از منچستر به این عنوان رسید .

بازی های ملی
در بازی های ملی نیز رابین کمابیش به عنوان یک مهره اصلی به کار گرفته می شود . البته با کهولت سن بازیکنی مثل ون نیستلروی جا برای رابین باز تر است . در 4 جون 2005 اولنی بازی خود را برای هلند برابر رومانی انجام داد . و 4 روز بعد در بازی برابر فنلاند اولین گل خود را نیز به ثمر رساند . در جام جهانی 2006 رابین یک مهره مهم برای مارکو فان باسن مربی بود و فان باسن از وی در تمامی 4 بازی این تیم به میدان فرستاد . رابین نیز توانست یک گل روی یک ضربه ایستگاهی زیبا برابر ساحل عاج به ثمر برساند . در یورو 2008 قضیه فرق داشت و از رابین به عنوان بازیکن ذخیره به کار گرفته می شد . البته وی در تمامی بازی های هلند به میدان رفت و در سومین بازی این تیم در مرحله گروهی به طور کامل بازی کرد . رابین در این مسابقان بازی های خوبی انجام داد و در بازی برابر فرانسه نیز توانست گلزنی کند .




:: برچسب‌ها: عکس , بیوگرافی از ون پرسی , آرسنال , منچستر یونایتد , من یونایتد ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








کلیک کنید

RSS

Powered By
loxblog.Com